Yeni il yeni problem:Xidmətdən narazılıq

Papa John's pizza xatirəm.

Dreamhigh-happyday.blogspot.com

Yeni il ərəfələri olduğu üçün hər birimiz ən azı bir dəfə şəhərə dostları ilə çıxmış olarıq. Və yenə də eyni səbəbdən şəhərdə sıxlıq ilə qarşılaşmışıq. Bu sıxlığın ən pis hiss olunduğu an isə yemək ya nə isə içmək üçün bir yer seçdiyimiz zaman olur. Problemim əslində tam olaraq sıxlıqla bağlı deyil. Xidmətlə bağlıdır. Belə ki, Papa John's pizza artiq mənim seçib məsləhət bildiyim yerlər arasından qalxdi. Səbəbsə sadədir. Təsəvvür edin ki tam da yer yoxdu dediyiniz an bir masa boşalır və həmin andaca normal olaraq yaxınlaşırsınız masaya əlbəttə ki oturmaq üçün. Ele bu vaxt ofisiant uzaqdan qışqırır ki (bəli tam olaraq uzaqdan qışqırır) sizdən əvvəldə artiq gözləyən var ve hemin masa onlarındır. Bu yerə ilk gəlişim deyil deyə bu təəccübləndirdi. Çünki belə növbə prosesi olmayib. Problemsə bundan ibarətdir ki, əvvəla bura gələn şəxslər belə sıra gözləməlidirsə nəyə görə bu əvvəldən bildirilmək əvəzinə ofisiantin düşüncəsiylə haqlı saydığı formada bir müştəri yerindən edilir. Və digərinə verilir. Əslində bunu problem etməzdim. Sadəcə normal qaydada ofisiant yaxınlaşıb bildirsəydi ki, artiq bizdən əvvəl gəlib yer gözləyənlər var. Ancaq bunun əvəzində isə ofisiant sadəcə uzaqdan bunu ətrafa elan verərək sizin yerinizdən durmağınızı istəyirsə bu artıq xidmət zəifliyidir. Bir müştəri üçün kobud hərəkət edərək müştərinin gözlədiyi masani onunçün tapıb! hazirladi ancaq digər bir müştərini həmişəlik itirdi. Həm də nəzərə alsaq ki, bu hadisənin şahidi digər müştərilər də oldu. Əmin ola bilərsiniz ki onlar tərəfindən də bu hal xoş qarşılanmadı. Mən sırf bu halın günümü bərbad etməməsi üçün təbii olaraq oranı tərk etdim. Mənimçün o an vaxt önəmli olduğu üçün çıxıb basqa yerdə pizzamizi yedik. Anlamadığım budur ki, insanlara deyəsən elə gəlir ki, yalniz keyfiyyətli yemək müştəri məmnuniyyətinin başlıca səbəbi ola bilər. Halbuki ən ilkin şərt xidmət və gülərüz işçilər olmalidir. Müştəri ən əvvəl özünə hörmət və xüsusi diqqət gözləyir. Bunun tam tərsini gördüyü yerdə isə qalmir. Bu həmin yerin imicinə mənfi təsir edir. Ən azi ona görə ki bir müştərini itirdiyiniz zaman onun ətrafina da bu təsir edir. Bir sözlə sevdiklərimə, dostlarıma artiq oranı məsləhət görmürəm. Siz də bənzər xidmət zəifliyi ilə bağli narazı olduğunuz və ya indi ağlınıza gələn rastalşdığınız bu kimi situasiyani rəy/comment/yorum kimi paylaşsaniz sevinərəm. ☺
Share on Google Plus

About Nana Happy

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 yorum:

  1. Ooo Nana Happy qayıdıııb!
    Xoş gəldiin,haradaydın,darıxdıq sənin üçün.
    Doğurdan,qayıtmağın çox yaxşı oldu.
    Bu xidmət məsələsi məni də narahat edir çox vaxt.
    Bir də bu qədər uzun ara vermə!Səni və yazılarını seviriiik! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Aysel 😍 mən də darıxmışam. Təşəkkürlər 😘

      Delete